مجتمع تولیدی پمپ اسرار

مجتمع تولیدی پمپ اسرار

مجتمع تولیدی پمپ اسرار در سال 1375 هجری شمسی با هدف تولید انواع پمپ‌های کف کش، لجن کش، شناور، فشارقوی (WKL)، گریز از مرکز (ETA) و پمپ‌های سفارشی خاص برای انواع مصارف شهری، کشاورزی و صنعتی تاسیس شده است.

این مجتمع با در اختیار داشتن تکنولوژی بروز ماشین کاری قطعات، موفق به تولید دقیق ترین و با کیفیت ترین قطعات پمپ و نهایتا مونتاژ محصولاتی که از نظر دقت و کیفیت در بالاترین سطح محصولات تولید شده در داخل کشور قرار دارد. مجتمع تولیدی پمپ اسرار دارای زیر مجموعه هایی شامل ۶ کارگاه بزرگ و کوچک در سطح استان می باشد، که این امر باعث اشتغال زایی در سطح استان بوده و مورد توجه قرار گرفته است.

محصولات ما
0
سال تجربه
0
تعداد پرسنل
0
تعداد عاملین فروش
0
تعداد فروش در سال ۱۴۰۰

مجتمع تولیدی پمپ اسرار

مدل سازی

مجتمع تولیدی پمپ اسرار

مدل سازی رایانه ای انواع پمپ ها با انجام طراحی های هیدرولیکی، طراحی های مکانیکی، مهندسی مکانیک سیالات و دینامیک ارتعاشات در راستای شبیه سازی شرایط طبیعی طبق نیاز مشتری در واحد تحقیق و توسعه مجتمع تولیدی پمپ اسرار

ریخته گری

مجتمع تولیدی پمپ اسرار

تولید قطعات درخواستی طبق سفارش شما توسط مهندسین مجرب متالوژی در واحدهای تخصصی ریخته گری مجتمع تولیدی پمپ اسرار در شهرهای سبزوار، تبریز، تهران و اصفهان

ماشین کاری

مجتمع تولیدی پمپ اسرار

انعطاف پذیری، دقت، زمان ماشین کاری و قابلیت استقرار بالا از فاکتورهای با اهمیت انجام ماشین کاری برای صنایع مختلف است. شما می توانید از ماشین آلات ما برای انجام طیف گسترده ای از عملیات روی طیف گسترده ای از محصولات، بدون فوت وقت استفاده کنید.

ما بر این باور هستیم که هنوز در ابتدای راهیم و در تلاشیم که همواره مورد اعتماد مشتریانمان قرار گرفته و برای آن ها تجربه رضایت بخشی را در استفاده از پمپ های کشاورزی و آبیاری، پمپ های صنعتی و عمرانی را به ارمغان بیاوریم. به منظور دستیابی به این مهم، مجتمع تولیدی پمپ اسرار متعهد شده است که مسئولیت پذیری کارکنان خود را به نیازها و خواسته های مشتریان افزایش دهد و کارکنان همواره ارزش های سازمان را پیش روی چشم خود نگه دارند. ما به دنبال ایجاد مجموعه ای توانمند در عرصه تولید پمپ در کشور عزیزمان هستیم و افتخار می کنیم که محصولی با برتین شاخصه های موجود را ارائه کنیم.

چه خبر ؟!؟!

ارزش های ما

احترام

احترام اصیل و حفظ کرامت انسانی مشتری، در هر شرایطی سرلوحه مرام اخلاقی ما است.

صداقت

مواجهه صادقانه، عادلانه، صریح و اجتناب از هرگونه فریب، مرام ما در مجتمع تولیدی پمپ اسرار است.

محرمانگی

حفظ حریم شخصی، اسرار مشتری و رازداری، خط مشی حرفه ای ماست.

تعهد

پای بندی به تعهدات، به ویژه در قیمت، تحویل به موقع و بی عیب و نقص کالا و خدمات، خصلت سازمانی ما است.

انتقاد پذیری

انتقاد، حق مشتری و مصرف کننده است. پاسخگویی، نقد پذیری و جبران خسارت ناشی از عملکرد سازمان، مرام ما است.

انصاف

رعایت انصاف در عقد قرارداد و دوری از هرگونه داد و ستد ناروا را شرط کسب و کار اخلاقی می دانیم.

حق انتخاب

دیدگاه مشتری و مصرف کننده را ارج می نهیم و با تنوع در کالا و ارائه خدمات و با انعطاف پذیری و استقبال از نیاز و سلیقه آنان، بر حق انتخاب مشتریان تاکید می کنیم.

ارائه خدمات

سرعت، دقت، سهولت و کیفیت در ارائه خدمات و تحویل کالا، وجهه همت پمپ اسرار است.

اطلاع رسانی

اطلاع رسانی شفاف، به موقع، دقیق و کامل و ارائه مشاوره موثر و آموزش لازم، پاسخ ما به حق اطلاع یابی مشتریان و مصرف کنندگان است.

همراهی

ارائه خدمات پیش از فروش تا پس از فروش، همراه با رعایت استانداردهای کیفیت را فراتر از وظیفه حرفه ای، تعهد اخلاقی نیز می دانیم.

· جشنواره‌ها · تخفیف‌ها · لیست‌های قیمت · آموزش‌ها · نمایشگاه‌‌ها ·

با ثبت اطلاعات خود در فرم زیر، به سرعت و سادگی از اخبار پمپ اسرار مطلع شوید

    اسرار پمپ

    درباره ما

    مجتمع تولیدی پمپ اسرار از هیچ‌گونه تلاش در راستای افزایش کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمی‌کند و همواره تلاش می‌کند تا تمام طول فرآیند خرید (پیش، حین و پس از خرید) بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

    Sending
    User Review
    5 (6 votes)